9.2 uit 2199 reviews op Kiyoh.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te
leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets
anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht
zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na
de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van
het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een
redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden.
Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze vervanging.
Voor meer informatie omtrent de garantie verwijzen wij naar de algemene voorwaarden artikel 12.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om
klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@suneclipse.nl. Leidt dit niet tot
een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via
WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15
februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het
ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te
deponeren via het platform van de Europese Unie.
Jouw feedback is zeer waardevol, want uiteindelijk willen wij dat al onze klanten tevreden kunnen
genieten van een koeler huis.